Miri är hemma igen

I söndags var jag och Jennie och hälsade på Miri hos hennes nya fodervärd. Oh vad det känns bra! Vad som retar mig är att de grejjer som vi skickade med till den tidigare fodervärden - där det alltså inte fungerade speciellt bra - helt plötsligt inte finns. Konstigt att ett par täcken, ett träns, schabrak med Miris namn inbroderat, transportskydd med mera med mera, bara har försvunnit... Morr. Jag blir lite ilsk. Nu ska jag dricka kaffe och vara flitig som en myra. Samtidigt. Man har väl simultankapacitet! =)

//
Läs även andra bloggares åsikter om fodervärd, häst

Kommentarer
Postat av: Mia

Så roligt att Miri är på plats. Mindre kul att en del av hennes saker "saknas". Var nog bra att hon kom bort ifrån tidigare fodervärd, annars kanske Miri själv också hade "försvunnit". Ge henne en klapp från oss på Hästhagen (det heter så där jag bor, vilket kanske du har sett när du åker till Torp ;o)

// Kram Mia

2008-11-05 @ 16:42:46
URL: http://ordochbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0