En lycklig skolkare!

Busade lite i eftermiddag och smet iväg till andra sidan av ön för en ridtur redan vid 14-tiden idag. På en vanlig sketen tisdag. Tog en härlig 1,5 timmes tur tillsammans med Kicki-kompisen. Underbara ridvägar och ett underbart väder. Vi hittade en torr och plan äng där vi gjorde ett par lyckliga galopper. Provade först lite försiktigt men när det funkade med den före detta ömma foten, lät jag henne löpa på. Hon såg minst lika lycklig ut som jag kände mig! Det finns få saker i livet som ger en ett sådant lyckorus. Prova!

Å andra sidan har jag suttit vid datorn större delen av kvällen istället så det jämnar väl ut sig. Det är ju det som kallas för flexibla arbetstider tror jag. =)

Nettan är iallafall inte halt längre, åtminstone inte vad jag kan se och känna och det kändes bara SÅÅÅÅ skönt!

/

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till friska hästen!

2008-09-03 @ 10:15:42
URL: http://annikagrundberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken härlig och lyckad dag du fick. Jag gläds med dig ;o) Måste vara en frihet med flexibel arbetstid.

// Kram Mia

2008-09-03 @ 12:37:24
URL: http://ordochbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0