Filmstjärna till häst?

Visserligen är jag ganska medveten om mina fel och brister men att se dem svart på vitt är jobbigt. Någonstans längst innerst inne hade jag en bild av hur mitt ryttar-jag ser ut; en lätt överviktig kvinna i sina bästa år, sittande rak och följsam i balans i sadeln. Mer energi önskvärt men annars hyfsat. Ack nej, så är inte fallet. Tyvärr måste jag säga. Jennie filmade mig när jag red i lördags. Trodde först att hon filmat någon annan, men tyvärr... På filmen ser jag en heffaklump, lätt framåtböjd med viftande händer och lätt i rumpan, i allt annat än balans mer än möjligen några korta sekunder här och där. Hjälp, är det detta mina vänner och ridlärare har tvingats se genom åren?? Hjälp. Jag säger bara det. Hjälp. // Läs även andra bloggares åsikter om filmstjärna, ridning, häst

Kommentarer
Postat av: Ing-Britt G

Nu tror jag bestämt att du är lite för självkritisk...visst har man en helt annan bild av sig själv än kameran... men ge det några dagar så kommer du hitta lite mer positiva sekvenser...Som amatör tror jag du kan visa mig filmen och jag är säker på att jag kommer att tycka att du är kungen i sadeln...

Kram,

I-B

2008-09-29 @ 11:03:35
URL: http://dromochvision.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0