Träningsvärk!

Detta är skrämmande. Jag red lektion igår och eftersom Nettan inte är i form riktigt så håller jag mig till ridskolans hästar ett par veckor till. Igår fick jag rida lilla Queenie. En riktigt mysig liten dam och så mjuk och trevlig att rida. Det blev en del nedsutten trav också och jag är stolt över att säga att jag faktiskt satt ner större delen av travpasset ! Duktig flicka! Fast idag har jag träningsvärk i den nedre bilringen... Taskig magmuskulatur typ.

För övrigt skulle jag vilja åka till England nästa sommar och kolla på detta. Annika! Du bor väl kvar i England i sommar? Och hur långt är det från dig till Windsor Castle?? =)

Idag har elleverantören planerat in ett strömavbrott från kl 10.30 till 15.30. Har laddat den bärbara så jag kan skriva ifrån mig lite utan ström men sedan kanske jag är tvungen att göra något annat, städa eller så... Usch.

//


Kommentarer
Postat av: Mia

Konstigt att det finns så många muskler i kroppen som man inte vet om ;o) Fast träningsvärk kan vara ganska skönt...till viss del. Jag tycker inte att du ska bry dig om städningen. Det funkar väl inte så bra utan ström ändå. Ta en sväng ut i naturen istället, eller kanske lite extra umgänge med Nettan ;o) Ha en bra dag i alla fall. Jag ska iväg och skriva på mitt anställningsbevis idag ;o) // Kram Mia

2008-09-11 @ 09:17:28
URL: http://ordochbild.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag åker förbi Windsor Castle varje tisdag och onsdag när jag kör Lukas till hockeyn. Så det är inte alltför långt bort och jag kan köra dit! Så boka resa direkt!!//Annika

2008-09-11 @ 19:56:21
URL: http://annikagrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0