Man ska sikta mot stjärnorna

Jag var på plats i Scandinavium i februari och såg Jan Brink och Briar och deras sista tävling tillsammans i Sverige. Scandinavium formligen kokade och på läktarna betedde sig folk väldigt ickesvenskt och strängeligen förbjudet genom att ställa sig och applådera i takt mot slutet av programmet. Jag stod själv där och bara njöt med tårar i ögonen, lättrörd som man är. På banan red Jan Brink med ett saligt leende och såg bara sådär heligt skitlycklig ut. Sån´t går jag igång på.

Nu pågår WC-finalen i LasVegas och ekipaget är på plats, liksom Minna Telde och hennes Don Charly. Jag håller alla tummar och tår jag kan.

Här är Brink och Briars ritt i Scandinavium.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Veronica

Är ingen dressyr människa men den hingsten får man gås hud av :)

Hade jag inte Fanta varit så nära släkt med honom så hade han varit en själv skriven kandidat att betäcka med om jag velat sattsa på dressyren.

2009-04-19 @ 11:41:06
URL: http://stallvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0