Jag är numera en modern och mobil människa

Det går långt mellan blogginläggen nu för tiden. Igen. Men nu ska det bli ändring ty jag har skaffat mig en liten batteridriven kompis. (snuskis!! vad tänkte du nu?!) Jag har köpt mig en en minipc med mobilt bredband så nu kan jag updatera mig where ever I am. Just nu sitter jag till exempel i ridhuset, eller snarare i ridhusets cafeteria. Jennie rider igenom Nettan och vi firar fredag på ett numera oroväckande trevligt sätt.



Och nu kom Kicki in i cafeterian så nu måste jag nog vara lite social. Hihi.

//


Kommentarer
Postat av: Aina

Hej Anna

Bloggar och Facebook i all ära. Inget går upp mot pratstunden med en komps öga mot öga i en ridhuskafeteria. I kväll åker vi till Borås för att kolla på ponnydressyrallsvenskan. Säkert hittar vi någon i kafeterian som vi kan "tjöta" med.

2009-10-18 @ 11:14:39
URL: http://www.karlboms.se
Postat av: Annika Karlbom

Jag gillar din blogga och tycker att det är dags för dig att uppdatera nu./Annika

2009-10-31 @ 09:27:58
URL: http://www.karlboms.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0