Jag har blivit en telefonnörd

Min nya telefon kom igår och nu har jag försökt lära mig de mest basala funktionerna. Som exempelvis att man kan skicka foton direkt från kameran till mitt mail. Fräckt. Det här har man antgaligen kunnat göra sedan urminnes tider men det har ju inte jag fattat. Jag är stolt över att kunna presentera mitt livs första "direkt från telefonen skickade mobilfotade bild":



Morgonkaffet på vardagsrumsbordet. (det var liksom det som stod närmast...)

Nu ska jag snart till stallet igen och möta hovslagaren. Nettan står med hovböld och har haft jodopaxomslag ett par dagar. Idag hoppas jag att hovslagaren lyckas få hål på bölden. Ett billigare alternativ än att ringa veterinären. MYCKET billigare...

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0