Teknisk investering

Härmed tillkännages att jag nu har gjort en teknisk investering. Jag har beställt en ny mobiltelefon. Investeringen är inte speciellt stor, närmare bestämt på 0 kronor. Under förutsättning att jag lovar att fortsätta med Telia i 18 månader. Amen. Och det gör jag så gärna för det är det enda som fungerar här ute på landet. Bästa täckningen helt enkelt så uppoffringen känns inte speciellt betungande. Om den valda mobilen är speciellt fräck eller ej har jag ingen koll på. det hade däremot dottern:

- Vad är det för en då?
- Tja, jag minns inte vad den hette precis men så här ser den ut. 
Dottern kastar en blick på dataskärmen, suckar och säger med ett visst mått av "men lilla mamma" i rösten:
- Jahaaa, en så´n.

Själv tycker jag att den ser helt okej ut. Framförallt så funkar den - hoppas jag! - vilket inte min gamla Nokia N80 gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0