En bra dag

Flitens lampa lyser. Idag har jag fått gjort massor och än är dagen inte slut. Himlans bra. Ska nu iväg till Stenungsund för ett kombinerat jobböverlämnande, kundmöte och dessutom försöka komma ihåg att lämna in mina april-papper till revisorn. Ska också försöka handla på hemvägen.

Solen skiner, jag har gott om jobb och hästen har ledigt i dag. Kvällen ska ägnas åt tvätthögen och lite jobb tror jag. Och så ska jag mocka och kvällsfodra. På fredag tänker jag överraska sonen med ett Lisebergsbesök. Han får följa med på två småjobb direkt efter skolan och sedan åker vi till Göteborg för att hälsa på en kompis som ställer ut på Trädgårdsmässan på Liseberg. Det ska bli kanonväder och det är dags att ha en mysdag med Nicke, så det passar fint.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0