Allt beror på hur man ser på det...

Red lektion igår och jag är jättenöjd. Även om ridinstruktören käkat taggtråd och var på mig som en hök. Det var inte mycket fru Carlsson lyckades med igår, om man säger så... Men allt beror på hur man ser på det. Jag klev av hästen och kände mig nöjd med min prestation, det var mycket som funkade igår som tidigare inte alls gjort det. Men kan någon förklara för mig varför en del tror att det är OK att skritta, skritta, skritta och dessutom jobba med sidförande skänkel på volten och vara allmänt i vägen när det är beordrat både trav och galopp??? Att hålla undan för den ryttaren var inte helt enkelt ska jag säga... //

Kommentarer
Postat av: Mia

Tures borg, eller resterna av den, ligger på Tureborg i U-a (därav sitt namn). Kan rekommendera ett besök där ;o)

Ha en skön helg!

// Kram Mia

2008-11-01 @ 08:44:05
URL: http://ordochbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0