Filmstjärnan - del II

Nu har jag varit och ridit. Himlans vad bra det gick! SÅÅÅÅ synd att ingen filmade mig idag istället. Tänkte på min överkropp och höll mina händer så stilla som det gick, och VIPS så fick vi ordning på både form och balans hos både mig och hästen tror jag. Och jag satt ned i traven HELA TIDEN!!!

Det är möjligt att det vid en filmning inte alls ser så trevligt ut som det kändes men det skiter jag i; Dagens ridpass ska jag gotta mig åt lääänge. Eller åtminstone till lektionen på onsdag när jag väl lär bli nedtagen på jorden igen... =)

//
ridning

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det underbart när man hittar rätt balans med hästen ;o) Njut!

// Kram Mia

2008-09-30 @ 08:26:19
URL: http://ordochbild.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag tror absolut att ni var precis så bra som det kändes!

2008-09-30 @ 19:38:52
URL: http://annikagrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0