Avslöjande speglar

Jag har ridit lektion i kväll. På lektionshäst eftersom Nettan varit en aning indisponibel den här veckan. Hon är visserligen okej igen men det kändes inte schysst att ta med henne till ett hårt pass så här alldeles i början av igångsättningen. Så därför fick det bli lilla Queenie idag.

Det är alltid lite knepigt att sätta sig på något annat än den häst man "alltid" rider annars, men jag tyckte nog att vi fick ordning på saker och ting ganska bra. Fick några plus och beröm från Herr J och var rätt så nöjd med mig själv. Tills jag lyfte blicken och skådade in i ridhusspeglarna... VEM var det som kom dallrande emot mig?! Det kunde väl aldrig vara JAG!? Jo tyvärr.

Nu slutar jag äta helt och hållet. Ska enbart hålla mig till salladsblad och vatten. Amen.

//
PS: Bokslut och deklaration för makens firma är nu postat. HALLELULJA!!! Läs även andra bloggares åsikter om speglar, häst, rida, banta

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nyttigt med häst byte i bland men visst é det goast att rida sin egen häst som man é van vid =)

2009-05-11 @ 18:21:18
URL: http://stallvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0