Bara en äggvärmare

Solen skiner, det är massor med plusgrader ute och jag borde skriva klart min artikel istället för att blogga, så att jag kan komma ut i det härliga vädret. Carlssons påsk är full av aktiviteter i år. Roliga sådana och det tackar vi för. Vad Carlssons påsk däremot inte är fullt av är påskdekorationer. Årets enda påskpynt består av en äggvärmare i filt som sonen kom hem med från fritids i onsdags. Övrigt påskpynt har jag tydligen lyckats gömma riktigt bra, för jag hittar det inte! Har letat överallt, till och med kikat upp på vinden men fjädrar, hönor och kycklingar är puts väck. Och inte har jag hunnit städa heller.

Men vet ni vad? Det har faktiskt blivit påsk ändå!

GLAD PÅSK på er!





Läs även andra bloggares åsikter om påsk, äggvärmare, påskpynt

Kommentarer
Postat av: Veronica

Har inte fått fram vårt påsk pynt heller, ligger tydligen längst in i förådet så vi hoppade det i år men som du sa det blir påsk ändå =)

Glad Påsk på er!

2009-04-12 @ 09:01:32
URL: http://stallvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0