Lite för tidig...

Nu ska jag berätta vad som händer om man vaknar klockan fyra på morgonen och börjar fundera på:

1. Attan. Vi glömde fylla på vatten till hästarna igår kväll. Måste fixa i morgon bitti.
2. Just det. Ligger mycket grejer som ska in på ridkubben hemsida. Får jag inte glömma.
3. Undrar om jag fick med mig allt från Tjörn igår? Måste ju fixa det jag inte hann i går eftermiddag...
4. Shit! Jag har glömt betala bensinräkningarna! (Vådan av att de läggs på "annan plats".)
5. Aj, vad ont jag har i nacken. Undrar var stödkragen är...?

Klockan 04.20 gick jag upp, slog på datorn och satte mig och jobbade. Vet ni hur man känner sig nu, ungefär klockan 9? Jo man är SKITTRÖTT!!! Hur dum får man vara egentligen??? Nu ska jag dricka en stor balja med kaffe och sedan ta en promenad bort till stallet för att fylla på det där vattnet. Ridklubbens hemsida är redan uppdaterad, bensinräkningarna är betalda och jag har koll på läget inför resten av dagen.

Ikväll är det ridklubben som gäller och i natt SKA JAG SOVA!!!!

God morgon!

//
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0