Fascinerande facebook

Jag är stum. Igår kväll lyckades jag få tillgång till allt detta hemliga som jag tidigare känt att Facebook är. En klubb liksom för väl initierade, lite som en sekt. Nu är jag också sektmedlem och i morse hade jag fått nya vänner (eller ja, jag visste ju att de fanns förut men nu finns de liksom på riktigt i Facebook om ni fattar hur jag menar.) Jag känner mig viktig! =)

Men, det har uppstått problem. Jag har massor att göra idag och har verkligen inte tid med något Facebookande och försök till att förstå dess mystik, men GUUUD så kuligt!! Jag får ta en stund i helgen och lära mig rätt beteende i denna för mig nya undre värld.

Nu ska jag jobba!!

//
Läs även andra bloggares åsikter om Facebook

Kommentarer
Postat av: Ing-Britt G

Tycker det låter farligt...låter som om du kanske undermedvetet hållt dig ifrån Facebook...kan det vara så att du är rädd för att bli beroende?

Skämt åsido...det tar en jäkla massa tid utan att man ens märker det...Försöker att bestämma mig för att sitta en timme...inte mer...

Ha en skön helg! Lyser solen å dig med?

Kram,

Ing-Britt

2009-02-27 @ 16:04:43
URL: http://dromochvision.blogspot.com
Postat av: Annelie Frank

Kanske dags att gå med i det där Facebook. Verkar spännnade...

2009-02-28 @ 21:47:31
URL: http://anneliefrank.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Du kan va lugn, själv har jag varit med där ett tag och fattar fortfarande inte allt av den sidan.

I bland är man inne dagligen och i bland kan det va väldiga glapp i besöken.

2009-03-03 @ 18:40:16
URL: http://stallvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0