Det blir en dag på stranden...

Nej. Tyvärr inte. Men man kan väl önska sig. Jag ska skriva klart mitt dåliga samvete och få iväg det. Sedan kan det hända att det kan bli en eftermiddag på stranden kanske. Jag tog årets första dopp igår iallafall. Kallt som attan men ett gäng ungar påstod att det var JÄTTEVARMT! De var ju uppenbarligen födda helt utan känsel. Eller så hade de legat i så länge så de domnade bort.


Mina fötter sedda från brassestolen på Strömsholm igår kl 16.00.

Vaknade med lätt ögoninflammation i går morse. Kliar! Idag är det lite bättre men det är jobbigt att vara i solen med ett kliande öga. Jag får väl ligga på mage och blunda. =) Kan ju lyssna på min nyköpta hörbok. Det blev Mari Jungstedts "I denna ljuva sommartid". Den har börjat lovande iallafall.

Nu ska jag jobba!

//
Läs även andra bloggares åsikter om strand, årets första dopp, ögoninfallamtion, Jungstedt

Kommentarer
Postat av: Annika Karlbom

Jag antar att bilden på dina fötter inte är från det Strömsholm som jag tänker på MvH Annika

2009-06-27 @ 10:18:37
URL: http://teamfix.wordpress.com/
Postat av: Aina

Även jag tog premiärdoppet i torsdags. Du har rätt, det var kallt. Men i går kväll hade det ljumma ytvattnet nått vår badvik i Träslösläge. En ren njutning.

2009-06-28 @ 17:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0