Jag älskar Annelie!

Inte ringde det någon svensktalande från Adobes kundsupport igår inte. Så jag ringde upp i morse. Först en nisse som tyckte att jag skulle betala ytterligare 20 000 kronor plus moms för en ny uppgradering, sedan en engelsktalande rar man som hette Lars (hur engelskt är det?) som vänligt bad att få koppla mig till en svensktalande kollega.

Det var då Annelie kom in i mitt liv. Annelie bad mig dubbelklicka lite här och där, skriva in ett par koder och vips så funkar mina programvaruuppdateringar!!

- Men hur gör jag den dagen jag byter dator. Måste jag ha nya uppdateringar då och gå igenom allt det här igen?!
- Nej nej. Då ringer du bara hit och uppger det här ärendenumret XXXXX. Jag sätter en specialbevakning på dig så att du slipper det här i fortsättningen. Blir det strul så ringer du bara. Nu har du röda mattan in till vår support.

Annelie! Du har räddat mitt liv. Åtminstone mitt arbetsliv.

Nu ska jag fira med en balja kaffe!

//

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Bodil

Grattis! Då behöver du ingen Sverker :-)

Men nu ska du nog JOBBA inte dricka kaffe!!!! ;-)

2009-03-05 @ 09:26:41
URL: http://bodil71.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Verkar som om Annelie var en klippa. Tråkigt bara att det ska ta sån tid.



Det är klart du behöver kaffe att fira med. Hoppas du tog en kaka också! :-)

2009-03-05 @ 19:44:26
URL: http://estensby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0