Jag är ett tekniskt under!

Det händer att jag glimtar till. Som till exempel nu. Jag har inte bara lyckats installera om Skype, jag har även lyckats installera mitt nya headset OCH FÅTT DET ATT FUNGERA!!! Om en halvtimme lite drygt ska det invigas "på riktigt". Då är det dags för styrelsemöte i KompetensSamverkan FyrBoDal. Vi sitter spridda över halva Bohuslän och då är det himlans praktiskt med Skype. Vad som är lite tråkigare är att mitt inkommande mail inte funkar, men det verkar faktiskt inte bero på mig, utan snarare på en server hos leverantören. Bara att avvakta alltså. // Läs även andra bloggares åsikter om Skype, mikrofon, Kompetenssamverkan, mail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0