Sjukstugan har stängt

Jennie hade en virus som ska gå över av sig själv med lite hjälp av några burkar och flaskor från Apoteket. Nicke piggnade till hos mormor och morfar och ska få gå till skolan i morgon. Tror jag. Så nu är det slut på sjukstugan på Håv. Hoppas jag.

Jag har varit på ridklubben tillsammans med min häst och haft en riktigt lyckad ridlektion om jag får säga det själv. Jag var nöjd iallafall. Och det räcker för mig. Tjolahopp! Nettan tyckte att jag var en onödig typ när jag skulle ta in henne från hagen inför färden till ridklubben.

- Jag trivs bättre här matte! såg hon ut att säga. Och nog ser hon ut att ha det ganska gott i vårsolen...



//


Läs även andra bloggares åsikter om Apoteket, sjukstuga, ridning

Kommentarer
Postat av: Lallis

Vad skönt att ni inte är sjuka längre.

Ha det gott.

KRam Lallis

2009-03-18 @ 23:38:04
URL: http://knasigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0