En modeblogg?

Det är ju inne att modeblogga. Då är det viktigt att informera sina läsare om dagens klädsel, inköpsställe och pris. Jag provar:

Om Ordagranna var en modeblogg skulle det idag stå så här:

Dagens outfit:
T-shirt - svart, lätt urtvättad med Harry Boy på bröstet. Vunnen i lotteri i samband med hästtävlingar på Scandinavium för ett pinsamt antal år sedan. Kostnad: 0:-
Byxa - svarta. Vid mjukismodell med piratlängd. Premie hos H&M i samband med postorderköp för något år sedan. Kostnad: 0 kr
Strumpor - fluffiga, grönrandiga från Göksäter. (Orusts eget Ullared)
Trosor - rödprickiga i bomull. inköpta i England förra året. (Man ser att de är från England för tvättlappen sitter åt höger. =) Kostnad: ca 10 SEK tror jag
BH - Vit, pusch up från Ullared. Kostnad: 75:-

Lotteri, gratis premie, Ullared och Göksäter? Klingar inte riktigt lika bra som .... Här skulle jag skriva in lite moderna klädskapare men kom för ögonblicket inte på en enda. Hm. Nä. Jag tror inte att modeblogga är något för mig. Jag gillar slitna ridbyxor, en skön tröja och ett par bekväma skor.

Hej på er!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0