Skrynkelfri?

Fick ett mail med rubriken "skrynkelfri". Trodde i min enfald att det handlade om ett smart sätt att slippa stryka tvätten. Aber nicht. Ett företag tyckte att jag kunde behöva deras produkt VITA AGE IN Anti Wrinkle Filler. För det första: Var får de produktnamnen ifrån?? För det andra: Skulle jag behöva en sådan produkt? Moi?! Skulle inte tro det. Jag äter lite mer bara så fyller det liksom ut automatiskt.

Hästuppdatering: Nettan Plättan fortsätter att vara ohalt och fräsch. Jag tackar för det. Som för att bevisa hur pigg hon är hade hon igår lyckats dra loss en hel plåt på sin boxvägg. Tur att hon inte skadade sig men hon vet verkligen hur man skaffar sin matte jobb. Får backa ur alla skruvar och sätta i längre samt sätta någon slags skyddsbräda i nederkant så hon inte fastnar igen. Håhåjaja. Har man inte jobb så skaffar hästen det åt en. =)

//



Kommentarer
Postat av: Aina

Apropå skrynklor, kom jag att tänka på Mark Lewengoods lilla essäsamling "Hjärtat får inga rynkor". Han skriver så klokt, den mannen. Och så är han rolig också.

Skönt att Nettans ålderskrämpor gett med sig.

2009-09-21 @ 13:48:04
URL: http://www.karlboms.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0